....

Inte min dag idag riktigt.. Tänker för mycket så jag får ingenting gjort, eller jo men inte så mycket som jag skulle behöva få gjort. En dålig dag helt enkelt..

Lucas är ialla fall hämtad från dagis och vi har fått oss lite i magen. Funderar på om han ska sova nu eller i bilen, ska ju iväg till Therese och hämta bord och stolar när Jens slutat jobba. Får bli en snabbvisit, tror det blir en snabbis in på Ö&B också efter sytråd så jag kan sy mina gardiner.
Föräldramöte ikväll sen, har inte så stor lust att gå så som jag mår nu men det är lika bra att pallra sig iväg.
Att skicka Jens är ungefär som att inte gå alls eftersom han knappt kommer ihåg nåt sen ändå när han väl kommer hem ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0