Sooooool

Ja äntligen kikar solen fram! Underbart!

Var med Liam till innebandyträningen som vanligt idag, passade på att handla medans han spelade. Men jag hann att titta en del på dem ändå och duktiga är dom. Och duktigare ska de väl bli :)
Blev lunch när vi kom hem. Sen har jag roat mig med att tvätta och att köra in ved i pannrummet. Är en stor hög att bearbeta. Tar mig en liten vilopaus nu, ryggen behöver det! Sen blir det bak, måste baka källarfranskor och ev hönökakor och nåt fikabröd om jag inte väntar med det till imorron.

Dagen blev inte riktigt som tänkt eftersom Jens knappt kan röra sig sen han och pappa höll på med traktorn igår. Det där förbenade diskbråcket som krånglar såklart. Och det går ju sååååå fort att få tid till rygggkirurgen. Han har fått två brev om att han ska få en tid inom en månad och nu har det gått tre mån sen första brevet kom och när han ringde in i slutet av augusti så skulle han få en tid i september och ja, det har han ju inte fått nån.

Förhoppningsvis är det lite bättre imorron eftersom han inte kan göra nåt idag, så vi kan ta ned studsmattan och stora poolen som fortfarande inte har kommit ned. Finns hur mycket som helst att göra visserligen men det går ju inte så fort med tanke på att Jens inte kan göra allt och vissa dagar ingenting. Och jag hinner ju inte med allt heller, skulle behöva 48 timmars dygn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0