Piggare?

Ja halsen är lite bättre igen ialla fall men det har ju vänt förr. Men jag hoppas det håller sig borta.

Morronen började lite småstressig, klockfasen hade inte ringt och vid 7 kommer Liam in och frågar om det har börjat några barnprogram ännu. Kollar på klockan och sen blir det lite bråttom. Liam tar sin frukost och får på sig kläderna, han går ut vid 7.25 eftersom han ska ned till brevlådan, ja oftast ialla fall. Ibland kommer de upp och hämtar honom. Men vi hann ialla fall utan att tokstressa, skönt nog.

Hittills har jag hunnit med att tvätta, floa ved, elda, småplocka lite, frukost osv.. Ska ta och göra lite mer nytta innan det är dags att åka. Jens ska ju köra traktorn till verkstan idag så jag måste ju hämta honom i stan. Ska passa på att hämta ut mitt pris då också tänkte jag när vi ändå nästan är där.
Blir intressant att se vad det är i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0