Marknad

Ja vi kom ju iväg på marknaden igår och trodde att vi skulle klarar oss innan regnet kom men icke.. Men vi hade hunnit med ungefär halva marknaden när det satte igång att regna. Så vi var en aningen blöta när vi kom till bilen. Lite köp blev det ju såklart. Lite marknadsgodis och grabbarna hittade varsin t-shirt. Lucas var ju inställd på en Nalle Puh t-shirt innan vi åkte men ni kan kanske gissa vad det blev istället....

Japp en traktortröja till :) Och det fanns massor att välja bland så det var lite svårt att välja vilken traktor han ville ha men sen så. Liam valde en med en fyrhjuling på.
Gammaldags kokobollar kom vi hem med också såklart.


Idag då, ska ta och fixa lite här hemma och betala räkningar. Sen vid 12 så har Lucas sån där tandsköterskekontroll, undrar om han kommer att öppna munnen...
Sen bär det iväg till stan en sväng för jag måste in och kolla om det finns ett par skor kvar på Rusta åt mig, enda stället som har kängor och inte bara stövlar eller med höga klackar osv. Kanske kan bli några julklappsköp också.
Får se vad som hinns med.

Men det är bäst att jag sätter igång om jag ska hinna nåt innan vi ska åka eftersom jag måste slänga mig i duschen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0