Marknad igen..

Igår blev det myskväll för mig och Jens när han kom hem, lite gott att äta och Idol.
Lucas slocknade på några minuter när jag la honom så det var en liten trött herre. Han brukar ju annars ligga och sjunga med i sovamusiken :) Han sjunger ju med till allt :) till reklamer, tv-program, i bilen, ja allt som går att sjunga till :)

Idag blev en lugnare morron än tänkt. Liam ville nämligen inte åka på innebandyn för han var för trött, sovit lite dåligt inatt. Men snart bär det iväg på marknad en sväng. Ska försöka ta ett syskonkort också, de har fotografering på Ugglan. Bamse skulle vara där och hälsa på också så kameran får väl följa med, får se om Lucas törs hälsa. Han gillar ju Bamse jättemycket men det kan ju bli lite läskigt när det är en sån figur. Men tar med den utifall att :)
Ska inhandla lite till lördagsmyset också.

Dags att börja göra oss iordning så vi kommer hem nån gång också och hinner med det vi ska.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha - det är lite kul hur olika barn är när det kommer till utklädda typer ;-) Mina barn har alltid slängt sig på utklädda på marknader och tivolin... men jag har en bekant vars dotter nu är 12 år och hon hatar fortfarande alla typer av clowner och utklädda grejer!



Kram och ha en bra dag!

2010-10-31 @ 06:34:09
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0