Läkarundersökning, tid till ryggortoped osv..

Läkarundersökningen gick bra för Liam, blev enbart vikt och längd och sen att läkaren kollade rygg osv då. Syn- och hörseltest kommer sköterskan att göra senare. Och vaccin hade hon inte fått hem så det blir senare också.
Han växer bra osv och han ligger över våran medellängd just nu :)
121 cm lång och 24 kg tung ;)

Sen handlade jag och Liam innan vi åkte hem, han har ju tappat bort sin mössa så det fick bli till att springa in på Ica och köpa en ny. Tur att det finns lite sånt här ialla fall så man slapp att åka till stan för det.
Sen har det bara blivit en massa fix här hemma. Var en kille här och hämtade en grej från Audin.

Var på apoteket och hämtade ut Lucas Nebunette också och vi har hunnit testa den. Och vi får väl se om den gör skillnad, all medicin stannar ju kvar i tuben ialla fall till skillnad från Optichambern.
Så här ser Nebunetten ut.


Jag mitt smartskaft tog ut Niferex på recept också som Lolle skrivit ut för mitt blodvärde och så kommer jag på när jag kommer utanför dörrarna att jag inte kan äta dem!! Så himla smart!!
Så om det är nån som behöver en ask så finns det här till ett mkt billigare pris än apoteket ;)
Jag har ingen användning av dem alls eftersom jag enbart kan äta Hemofer.

Snö skulle det komma idag med ja, men det har vi inte sett till nån. Tydligen snöade det på vissa ställen inne i Åtvid förut enligt vänner men som sagt, inget här. Och inte gör det mig nåt heller.

Jens har fått tid till ryggortopeden idag. Och de har ju inte hållt 3 mån-garantin ialla fall. För han fick en tid 18 november. Och det har då gått ca 4,5 mån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0