Gomorron!

Det var ett önsketänkande att jag skulle vakna och värken var borta.. Är väldigt svullen och det gör ont, fast inte på samma sätt som innan riktigt, men ont gör det. Men det ska ju förhoppningsvis bli bättre.

Har sovit uruselt inatt, vaknat flera ggr och sen haft jättesvårt att somna om. Och jag vette sjutton vad som väckt mig heller. Till helgen får det sjutton bli en sömntablett så jag får sova hela natten.
Kanske kryper ned i sängen en stund till sen när Liam har åkt till skolan, om Lucas fortsätter att sova. Men den senaste veckan har han ju sovit till runt halv 9.

Värmen sprider sig i huset just nu. Kom ned till pannrummet och tankarna stod i 100 och pannan i 120 och det glödde fortfarande så det var bara att slänga in några vedträn som det kan fortsätta glöda i.

Nya soffan är för övrigt omtyckt. Igår kväll när jag och Jens satt och kollade på tv så låg båda hundarna och 9 katter i den och några av de katterna brukar inte ligga i soffan :) Men de som saknades i soffan fanns i rummet ialla fall :)

Nä se till så Liam får på sig allt och lägga ned frukten i väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0