Fredag

Och så var det fredag igen..

Blev inte mycket sömn inatt heller, blir galen på det här.
Får prova sömntabletter nästa vecka när det inte är nån skola och se om jag kan komma ikapp nåt med sömnen.
Har inte så mycket inbokat nästa vecka, ännu, men det hinner nog dyka upp grejer.

Jens är iväg och träffar arbetsteraputen nu. Se vad hon säger. Så får han ta tippen sen också när han kommer hem. Själv skulle jag inte vilja gå utanför dörren, har sån sabla mensvärk och inget hjälper, varken tabletter eller värme. Är glad över att jag hann att storhandla igår så jag slipper göra det idag ialla fall.
Räkningarna är betalda också så nu väntas det bara på att alla autogiron ska dras så man ser hur lite det blir kvar på kontot.

Undrar vad man ska hitta på för fredagsmys idag då. Tror grabbarna får bestämma maten idag. Jens ska ju iväg och träffa den han är kontaktperson till så han kommer ju inte hem här förrän framåt 20 nån gång.

Lucas kommer med det stora golvpusslet här nu så vi ska ta och lägga det :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad allt blir jobbigt när man inte får sova =( hoppas du får vila upp dig över helgen!



Kram

2010-10-29 @ 09:33:21
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: Petra

Hej igen ;-) får man fråga vad det är med immunförsvaret??? - och guuuu´ vilka söta katter... mmm - jag älskar kattor men har inga nu längre ;-)



Kram

2010-10-29 @ 09:55:08
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0