Bättre soffa..

Då var denna vecka igång också då. Sov uruselt inatt så efter att Liam hade åkt till skolan så kröp jag ned i sängen igen eftersom Lucas fortfarande sov. Och sen knallade Jens upp när Lucas vaknade så jag fick ligga kvar längre. Skönt var det!
Hoppas på att kunna sova bättre inatt. Vet inte riktigt varför jag inte har kunnat sova heller för ingen av grabbarna har varit vakna.

Fixat här hemma idag lite, när jag väl kom igång. Och så har jag klippt Lucas inför morrondagens fotografering och sen badade grabbarna så då blev det lite sjögång att städa upp också ;)
Jens var iväg och hämtade halm och sen hoppade vi in i bilen för att åka mot Söderköping.
Hittade en hörnsoffa på blocket för 500:- idag och han hade den kvar så vi bestämde att åka dit. Liam stannade ju hemma som vanligt.
Och hem kom vi med den också, har inte tagit in den ännu utan det får vi ta tag i imorron. Klockan blev så mycket innan vi kom hem. Men det ska bli skönt att slänga ut den gamla imorron och köra den till tippen tillsammans med lite annat bråte. Och så hoppas jag ju att den är skön att sitta i också, kanske borde ha kvar den gamla tills vi provsuttit den ;)

Måste till Gropen imorron också och fixa nåt till hålet i väggen efter luftvärmepumpen. Ska bara komma ihåg det också.

Nu ska jag ta och stryka Lucas skjorta inför morrondagen och sen väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0