En liten tjej!

Jag har blivit moster igen till en liten tjej. :) Så jag hade rätt ;)
Allt ska ha gått bra och det är ju alltid skönt att höra.
Nu är det bara att vänta på nästa lilla tjej ;) För känslan säger att storasyrran kommer att få en tjeja också.
Återstår att se om jag har rätt där med :)

Har tagit det rätt lugnt idag, huvudvärken jag vaknade med imorse har inte riktigt velat ge med sig så huvudet har varit rätt tungt idag. Men Lucas och jag har roat oss tillräckligt ändå med div grejer.

Har lyckats få upp lite adventsbeslysning idag också, får ta och fortsätta imorron. Se om jag kan ta mig iväg till Åtvid imorron när Jens slutat jobba så jag kan kolla på lite gardiner på Netto. Behövs lite annat också för den delen. Skulle behöva ta mig in till stan också för den delen men får väl se om det går.
Börjar bli den delen av månaden då jag blir väldigt begränsad av att kunna åka iväg, avskyr det. Men kroppen ska ju tydligen vara normal....eller hur?!

Ska se klart på CSI och sen blir det sängen. Se om man kan hinna med, eller orka, baka lite lussekatter imorron också. Återstår att se hur det ser ut imorron ute också, om det kommit en massa snö. Men nu har vi ju det fixat med snöröjningen ialla fall tills vår traktor funkar igen så vi ska väl inte bli insnöade ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0