Käpp rätt...

åt skogen.. Ja idag har vi varit inne på en andra koll inne på KK.. Och det hade inte växt nånting sen förra veckan. Men hormonerna har blivit starkare sen jag var inne sist.. Livmodertappen är helt stängd.. Jag var livrädd innan jag gick in med doktorn, innan vi ens hade kommit dit. Och sen slogs benen undan som vanligt.
Blev hemskickad med tabletter som jag skulle börja ta imorron bitti. Fick en återbesökstid den 14:e juni.
Men vi kommer förmodligen att göra ett besök till för att få en andra bedömning fast hos en privat. Ska ringa imorron till två ställen och se var jag kan få snabbast tid.
Förmodligen blir ju svaret detsamma så jag vågar inte ens hoppas..

Oturen fortsätter nog vad det ser ut som..
Jag avskyr det! Och ingen utredning via Landstinget för numera får man inte göra nån utredning även om man har fått tre missfall på raken eller om det gått ett år sen missfallet, om man har barn sen tidigare med samma partner för då menar de att man ska kunna bli gravid igen.. Mitt problem är ju att efter ett missfall tar det ett år innan det tar sig igen och att de inte vill stanna kvar :( Kollar man min historia så är det inte så rolig direkt

Augusti 2001 - MA och blev inlagd för skrapning
Juni 2003 - Liam föds
Maj 2005 - missfall
2006 - missfall
Januari 2008 - Lucas föds
Oktober 2008 - missfall
Maj 2009 - missfall
och så denna då..

8 graviditeter och två barn hos oss.. Oddsen är emot oss!!

Har känt mig helt off efter sjukhusbesöket så hur jag kunde få handlingen gjord vet jag inte.. Men Liams födelsedagspresenter är inhandlade och även pappas. Fixat skyddsnät till mamma och pappas studsmatta också.
Kan säga att det var proppfullt i bilen så vi kunde inte ens köpa allt vi skulle.. Skulle haft med en studsmatta åt Anna också men den får Jens ta imorron när han ska in och fiak med den han är kontaktperson till.
Blev fullt i bilen med rullstol, barnvagn, skyddsnätet och leksaker!

Grillade idag och jag lyckades få i mig en del ialla fall..

Nu måste Liams grejer göras i ordning, de har minikampen imorron så de ska idrotta hela dan.
Dagis för lille herrn också...

Kommentarer
Postat av: astrid

stackare.. lider verkligen med er. Kan du inte ringa till någon fertilitetsklinik och visa upp det du har, faktan alltså och säga till dem att detta är INTE normalt. Ni borde få hjälp.. Tycker det är hemskt att ni inte kan få det, om ni vill ha det vill säga..



stor kram till er

2010-06-06 @ 11:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0