Söndag

Igår var vi i Ladan i Gusum igen. Hade ringt och bett dem lägga undan ett par skor som jag provade när mamma och jag var nere som jag ångrade att jag inte köpte. Så dom var vi och köpte. Gick till matstället bredvid och köpte oss varsin glass, grabbarna ville ha en till efter sina så det fick de :)

Sen stannade vi till hos mamma och pappa på väg hem, där vräkte de i sig varsin glass till :)
Fick oss lite fika där och Bisse, Ulle och Melker var där också.
Grabbarna hann att leka lite innan vi drog hemåt. Blev en sväng förbi affären för att handla lite godis eftersom det inte blev nåt lördagsgodis igår.

Grillade korv när vi kom hem och sen hade vi söndagsmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0