Söndag

I söndags var vi och hämtade Tuva nere hos mormor och morfar så barnen kunde leka. De badade i poolen och lekte för fullt. Jens och jag gjorde ordning i Patriks hus eftersom vi fick en gäst i söndags också, Jens kompis David.

Körde sen hem Tuvisen och sen var det bara hem och fixa käk. Startade grillen och slängde ihop en potatissallad.

Har inga badbilder att bjuda på tyvärr eftersom jag själv befann mig i badet med barnen :)
Riktigt skönt i vattnet, 29 grader!

På kvällen när Jens och David skulle iväg och harva kom de hem väldigt fort igen. Bollen hade gått ut såklart och knallade på gärdet där de skulle harva. Så det var bara för mig att hoppa i skorna och åka med. Lucas sov och Liam kollade på tv under tiden. När vi kom dit var han tillbaka i hagen igen men jag tog en tur runt för att se så staketet var helt, hittade ett tänkbart ställe som han kunde ha gått ut på så jag fixade ordning det.
Letade reda på Toy och Nellys grimmor också som de hade tappat, Nellys låg precis som jag trodde vid ett träd. Toys däremot låg mer öppet så där hade jag mer tur att jag hittade den. De blev glada över att få på sig dem igen ialla fall för flugorna.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hörde allt ungarna hit upp när dem busade =)roligt för dem att träffas och leka! Kram

2010-07-14 @ 10:06:03
URL: http://elinochjanne.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, ja som dom levde om så kan jag tänka mig att de hördes :D



Kram!

2010-07-14 @ 10:23:32
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/
Postat av: Elin

Synd att det är åt fel håll han går ut, ser ju inte när han gör det :) Både Toy och Nelly har tappat sina grimmor igen, nu är ju inte gräset så högt så hoppas att man hittar dem direkt. Letade efter Toys grimma förra gången men såg den inte för allt gräs! Kram

2010-07-14 @ 13:06:11
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0