Sena uppdateringar..

Ja nu får det bli så igen.. Har ett gäng bilder att slänga upp så det är bäst att jag tar dem dag för dag..

För att uppdatera er ang Karolinakliniken så gick vi igenom bådas hälsa, undersökning på mig och så ska jag upp till US för att ta en massa blodprover, var visst 23 olika prover. Vikten diskuterades också och den ska jag ta tag i. Att jag behöver gå ned vet jag ju redan och nog har det kämpats. Jag gick ned massor innan Lucas men nu står det helt still. Fick tips om ett ställe i Linköping som man får rabatt hos om man blir ditskickad från Karolinakliniken.. Kollade priserna när jag kom hem, 895:-/per månad! Pengar som definitivt inte finns här..

Sen ska jag tillbaka och göra en annan slags undersökning där de ska kolla livmodern. Sen är det lite annat smått som ska göras innan utredningen är klar.

Provsvaren får jag inte svar på förrän nästa gång jag ska dit, vilket vi inte vet riktigt när det blir.. Måste invänta en period först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0