Ny vecka

Veckorna bara springer iväg. Måndag igen och det känns som att jag inte hinner med hälften av vad jag ska. Stressen börjar komma tillbaka, även om jag försöker att inte göra det så kommer den smygandes..

Idag har det städats lite och så har jag bakat bullar i värmen.
Jens var iväg till Åtvid med Lucas också till tandläkaren så de fick kolla i munnen på honom. Det såg ok ut men han ska tillbaka på återbesök när semestern är slut. Så vi får hoppas att det ser bra ut då. Men imorron ska vi ringa och anmäla det till försäkringsbolaget ialla fall.




Börjar bli dags att lägga sig nu. Ska till arbetsförmedlingen imorron vid 10 för att skriva på lite papper.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0