Lite svalare

Ja idag är det lite svalare och det var lite enklare att sova inatt eftersom det blev lite svalare i sovrummet ialla fall. Men båda fläktarna stod på i sovrummet ändå såklart, annars hade vi nog inte kunnat sova där ändå.

Idag ska kärran lastas ur på trädgårdsmöbler och annat som vi fick av Therese och Björn igår. Frågan är bara var vi ska ställa dem :) Ska ta och fixa lite i trädgården idag också är tanken, det behöver röjas bla.
Väntar på att Jens ska komma hem från sjukhuset, han har varit på öron nu imorse. Han skulle ju ha varit där för länge sen på återbesök sen däcket exploderade men när han ringde i måndags för att kolla, är ju snart ett halvår sen om inte mer som han var där första gången, så hade han ramlat ur systemet så det är därför han inte fått nån kallelse. Sen skulle han uträtta några ärenden i stan också när han ändå var inne.

Känner mig lite smådeppig igen, alla blir gravida både till höger och vänster.. Bara den här veckan så har jag fått reda på att två vänner är gravida också och det är magar åt alla håll.
Känns hopplöst!


Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att det är jobbigt!Kramar till dig!

2010-07-14 @ 20:49:01
Postat av: Anan

Förstår att det är jobbigt!Kramar till dig!

2010-07-14 @ 20:49:43
Postat av: Therese

Förstår att det känns jobbigt med alla som blir gravida. Men jag lovar dig vännen, när tiden är rätt så blir det din tid. Och jag håller alla tummar och tår för att din tid kommer snart.

Kram/Therese

2010-07-15 @ 08:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0