Kväller

Ja då var det kväll igen då..

Har hållt på och fixat i trädgården idag, kunde köra med röjsågen en timme ungefär och sen sa ryggen ifrån.
Så jag får ta resten imorron, tanken är att jag ska hinna med att så lite gräs imorron med, inte det bästa vädret för det men tar det sig så gör det.

Fick ett samtal för ca en timme sen om att Bollen var på rymmen igen. Han hade tagit sig till det andra stallet där två tjejer fångat in honom. Så det var bara att gå upp med honom igen. Så imorron ska hästarna hem hit, pånåt sätt. Får ta och gå med dem själv i omgångar, vilket kan bli skojigt när man delar på dem.
Jag vet två som kommer bli riktigt riktigt glada över att hästarna kommer hem igen, nämligen Wille och Betty.

Kanske ska ta och förtydliga mig lite ang det jag skrev förut. Det är inte det att jag inte är glad för mina vänner och systrar att de är gravida utan att det känns i hjärtat för att jag vill också. Mina vänner vet såklart om det men tänkte att jag skulle förtydliga det för er som kanske inte vet ;) Många som jag vet läser bloggen..

Snart dags att krypa ned i sängen. Känner att jag vill hinna med så mycket som möjligt. Ska väl ta och slänga ihop lite fikabröd imorron med eftersom vi får besök på fredag eller lördag :) 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att man förstår att det är blandade känslor.När man själv så gärna vill,du har inte haft det lätt.Men du är en kämpe...kram!

2010-07-15 @ 08:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0