Gomorron!

Ser ut att bli en varm dag idag, det är redan 23,5 grader ute och klockan är bara 9.

Har inte varit nån rolig natt, ryggen har gjort ont så in i norden och högerarmen.
Så idag strejkar både rygg och arm. Får skriva med vänsterhanden bara, kan inte ens hålla ett glas med högerarmen eller skriva.
Har proppat i mig smärtstillande nu så får vi se om det gör nån nytta, sen är det bara att ta på stödskenan på armen igen. Trodde jag skulle få slippa den!

Så jag får ta det lite lugnare idag än jag hade tänkt, ingen röjsåg bla!
Men ska städa av på nåt sätt här inne, plocka ordning lite ute och sen måste hästarna hem hit också, hur jag nu ska lösa det.

Börjar bli dags att servera frukost här nu. Jens är iväg och hämtar nya bromskivor till bilen för de måste bytas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0