Gäsp!

Är en aningen seg idag. Lucas tyckte att det var morron vid 5.45 och mamma tyckte inte riktigt likadant då jag knappt har sovit nåt inatt pga olika saker. Men det var bara att knalla upp för somna om skulle han inte.
Och så gick han och väckte Liam också så det var fullt ös ganska snart här hemma.
Men sova får man göra när man blir gammal ;) och man överlever ju.

Var ju och tog proverna igår ja, och det tog sin lilla tid. Det blev 17 rör totalt! Som tur är behövde hon inte ta ett rör per prov eftersom det var 23 olika prover jag skulle ta. Just nu är jag bara rädd att inget av proverna ska visa nåt så vi står på ruta ett igen. Jag vill ha ett enkelt fel som lätt går att åtgärda men så mycket tur ska vi nog inte ha. Visar inte proverna nåt och inte undersökningen av livmodern nåt och den lär nog inte visa nåt, så kommer det inte att hända så mycket mera.
Har inte blodkänsliga barn ialla fall för de satt och tittade på medans jag tömdes på blod ;) och tyckte det var jätteintressant.

Åkte sen till Catharina för att hämta en grej som vi skulle köpa till Enya i present och den var superfin. Kommer att passa Enya perfekt :)
En sväng till Ikea och Jysk blev det sen för att köpa det sista till sovrummet. En snabbis till Maxi blev det också, bananaffären enligt Lucas :)
Sen var det bara hem och pyssla igen. 

Idag bjuder dagen på mer fix här hemma, hoppas på att bli klar med det mesta idag men det är nog att hoppas för mycket. Ska väl försöka få lite mer färg på kroppen också, tur att man bor som man bor om man ska gå omkring i bikini. Skulle ju skrämma vettet ur folk annars! 
 
Dags att fortsätta att göra nytta, en fördel med att gå upp så tidigt är att man får lite mera gjort.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha,nej mina barn är oxå "blodvana" så mycket rör som jag fått lämna.Hoppas att dom kan lösa vad som är felet.Kram!

2010-07-08 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0