Ännu en dag till ända..

Förstår inte att dagarna ska springa på så in i sjutton.

Det blev en rätt lugn dag för min del faktiskt, dammsugit, fixat disk och middag bara. Det är verkligen en riktigt lugn dag för min del!
Men jag hade ju haft mer att göra egentligen, men men, det springer ju inte iväg direkt.
Får hoppas att ryggen och armen är bättre imorron så jag kan ta tag i en del då.

Hann inte med att ta hem hästarna idag eftersom tiden sprang iväg så in i norden. Jens kom hem sent med traktorn och sen skulle vi ju äta osv.
Men han verkar ha gått still idag ialla fall. Så imorron får jag ta tag i den biten. Måste väl ge mig ut på jakt efter Nellys grimma också om inte Elin har hittat den redan.
Ev får vi besök imorron så vi får väl se hur jag ska lägga upp dagen för att den ska bli som bäst :)
Förhoppningsvis blir det ett tandläkarbesök för Liams del också..

Liam har ju en tand som sitter löst, som inte ska det! Han har ju redan tappat den tanden, vad vi vet ialla fall, och den nya är ju bara halvvägs uppe. Jag är 99% säker på att han har tappat den ialla fall för han tappade ju tänderna bredvid framtänderna innan han tappade framtänderna. Men nog sjutton låter det konstigt. 
Det skulle dock inte förvåna mig det minsta om han inte får komma till dem imorron! För han får nämligen inte tugga nånting förrän det är kollat och ev fixat om det skulle vara så att det är den permanenta tanden som är lös. Och det kommer inte gå speciellt bra om han måste vänta nån vecka med att inte tugga! 
Han är ju redan nu i upplösningstillstånd! 

Och inget regn fick vi idag heller, jo men det lilla räknas inte ens. Var ju inte ens mätbart i regnmätaren! 
Kom så mörka moln och det började blåsa så, men lite smått duggregn bara. Jag vill ha mer! Men allt regn tycks gå förbi oss varenda gång. 

Nu är det sängen som gäller ialla fall, så man orkar med morrondagen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0