Stan..

Ja då var ett stadsbesök avklarat igen då och ändå lyckades jag glömma saker som jag hade tänkt köpa, som jag glömde förra gången också.. Smart som Lucas brukar säga.
Så nu får det vänta ett tag till med att inhandlas.

Hittade ett par skor till Lucas ialla fall, efter mkt prövningar. Lucas ville först ha Foppa-tofflor men lyckades övertala honom om att det var lite kallt för det just nu ;)
Men till slut blev det ett par kängor inhandlade ialla fall, efter många testade kängor och dessa satt bäst. Och Liam ville också ha såna sa han när vi kom hem..
Om man hade vetat det när man var där så hade vi ju fått 50% rabatt.
Fast han har å andra sidan inte växt ur sina men ett par nya skulle nog inte skada.



Dessa tyckte Lucas att han skulle ha först, tog fram den feminina sidan i sig :D



Blev lite annat inhandlat också som var tänkt. Sent kom vi hem också, fast det inte var tänkt. Blev lite extragrejer att göra, försöka dra upp en bil bla.. Så klockan var halv 6 innan vi var hemma igen vilket ledde till att det hade gått ned i grader här inne men det arbetades snart upp igen.
Så nu är det varmt, återstår att se vad det står imorron. Men nu är det ju inte lika kallt ute så förhoppningsvis ligger det på "normal" tempratur imorron (för att vara det här huset dvs ca 15 grader).

Och jisses vad det började snöa när vi åkte hem från stan! Och när vi kom till Åtvid så låg det ju massor av snö på vägen. Hoppas att det inte har kommit allt för mycket imorron.

Nu ska jag ta och plåstra om mig lite på nytt. Lyckades med att skära bort en liten remsa på fingret igår, nya knivar är farliga ;) Och ja, det känns :)
Men får vara glad att det bara blev den lilla biten som försvann för det kunde ju ha blivit mycket mera.

Nu väntar sängen. Har lite på schemat imorron så det är bäst att få sig lite sömn innan dess.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0