Måndag igen..

Ja då var vi där igen då.
Är något trött idag. Kunde inte somna igår, klockan var lite över 1 sista gången jag tittade på klockan. Mycket som snurrar i huvudet just nu. Och sen vaknade Lucas vid 3 och tyckte det var dags att gå upp och skicka iväg Liam till skolan osv. Han somnade inte om förrän runt 5 och så var det ju bara att knalla upp sen strax efter 6. Så det blev inte mycket sömn inatt. Och kroppen är ju redan så trött i sig så det blir ju inte bättre direkt.
Vill komma upp ur det här nu.

Jens är iväg och jobbar, Liam i skolan och Lucas sitter bänkad framför barnprogram. Han mår bättre idag. Ingen magsjuka, tack och lov! Det höll sig i hög feber "bara".
Den här veckan blir det ju inget dagis igen eftersom jag inte har nån bil. Blir glest med dagisbesöken tyvärr just nu.

Ikväll är det dags för julfest på skolan. Lite sen tid kan jag tycka, 18.30 men men, de som hade hand om festen i år som bestämt tiden.

Wille är dålig här. Halt på ena frambenet men han vill inte äta heller. Han vill inte ens ha morötter eller äpplen.
Var uppe med vatten till honom igår kväll så han ska slippa gå så långt nu med benet.

Nu är det dags för frukost snart här för mig och Lucas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0