Måndag..

Ja då var det ny vecka igen..

Dagen har rullat på som vanligt, inte pysslat med så mycket intressant direkt.
Liams tv kom ju med bud idag så den är uppmonterad och han är nöjd :)
Lite skillnad mot den tidigare tv:n ;)

Pysslat med diverse saker här hemma, städat av lite. Men har sån sabla mensvärk så att hålla igång hela tiden är inte att tänka på. Många säger att det blir bättre efter varje barn, tvärtom för min del. För det har blivit hundra ggr värre sen jag fick barn och värre för varenda ett.
Och så märks ju blodbristen extra såklart så man känner sig lite som en zombie, värre än vanligt alltså ;)

Imorron hoppas jag på goda nyheter så håll en tumme eller två för mig imorron em.

Nu väntar sängen, man vet ju inte riktigt hur dags de kommer och knackar på här imorron, kylen ska fixas.

Men nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0