Lördag

Ja då var det lördag igen då. Det blev en rätt lugn natt, Lucas vaknade en gång och ville ha välling. Var lite tveksam om han skulle få eller inte men han fick och det har stannat kvar. Och han fick i sig lite nu imorse också.
Däremot vände festisen, men han är jätteslemmig i halsen så jag tror det är det som spökar.
Febern sitter i. Han ligger nedbäddad i soffan och tittar på barnprogram just nu.

Vi andra ska väl ta och få i oss lite sen frukost och sen plocka ordning på jultidningarna så de kommer iväg med dom.

Ska se om jag kan städa av lite idag, skulle ju göra det igår. Men Lucas ville ju ha mig sittandes hos sig så vi får väl se om jag kan få nåt gjort idag eller om jag får sitta hos honom idag med. Får passa på att fixa lite annars de stunder han sover.

Jag tror nappen är lite saknad hos Lucas nu när han är sjuk. Han säger inget men han har börjat tugga på tummen istället?!

Nä frukost var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0