Jullov

Ja nu har jullovet börjat!
Vi var i kyrkan nu ikväll på avslutningen och 1:orna hade sitt julspel. Liam var med i änglakören, så fin så. Har dock inga bilder.
Men nu kan vi ta det lugnt om morrnarna, förutom imorron då.
Lucas och jag har roat oss med att städa idag och så var vi nere och lämnade golfen på verkstan i Falerum så förhoppningsvis är den klar imorron. Får hoppas att det går så fort som han sa också så det inte springer iväg, måste ju kunna betala också. Som tur är har han inte så hög timpenning som de verkstäderna inne i Åtvid.

Granen är nu klädd också, så det kan vi bocka av från listan.

Imorron kan vi inte ligga och dra oss eftersom vi måste åka med Jens när han åker för vi måste in och handla klart julklapparna. Har nog aldrig varit ute så här sent nåt år! Så imorron får jag vara effektiv! Men har en del grejer som jag redan sett ut så det ska nog gå bra, förhoppningsvis.
Ska sätta mig och skriva en liten lista nu innan sängen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0