Filmmys

Då har vi precis haft filmmys, har sett filmen Bröderna Karlsson. Helt okej film :)
Har fått sitta i högläge med foten som svullnat upp igen, blivit dubbel så stor. Något irriterande, får ju inte på mig skorna.

Känner mig en aningen seg som mest har fått sitta i soffan idag tillsammans med Lucas. Jens och Liam har varit iväg hela dagen och delat ut jultidningar. De kom inte hem här förrän halv 7.
Det är några kvar som inte var hemma så de skulle ta en tur imorron igen. Men då hoppas jag att det går lite snabbare så jag kan få nåt gjort här hemma. Känner att det verkligen behövs!
Lucas mådde lite bättre här på kvällen med en massa panodil i sig så han har tom orkat leka lite. Och han åt en hel del till middag.


Dock inte lika pigg på bilden.. 39,8 i temp, tungandad och skakig.


Ceasar har gjort honom sällskap i soffan..

Besök som vanligt

Sitter och slökollar på Kommisarie Späck, inte min typ av film riktigt, är så himla överdrivet.
Så snart blir det nog sängen istället eller om man skulle passa på att plocka lite ifall man inte skulle kunna göra det imorron. Får fundera lite på det med andra ord ;)
Måste få upp resten av gardinerna och plocka fram tomtarna imorron också.

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0