-23 ute, 9 grader inne...

Ja det är så det ser ut nu.. Kallt värre med andra ord!
Eldar för glatta livet i alla pannor och har två fläktar som arbetar på så jag hoppas inte det dröjer allt för länge innan värmen kommit igång i huset.
Och varmvattnet har frusit trots att fläkten har varit på ute, så nu har det nog frusit nån annanstans.
Självklart var ena fasen tvungen att gå förut också.

Grabbarna har det varmare ialla fall för de är på skola och dagis. I vanliga fall om det varit så här kallt ute hade Lucas fått stanna hemma men han måste ju gå nu när Jens är hemma och jag har en bil. Nästa vecka väntar ju jobb förmodligen så då måste han ju vara hemma igen. Måste hitta en billig andrabil, bussen orkar ju inte ta sig fram när det är halt i alla de här backarna här ute.

Måste till stan en sväng idag igen. Lucas har börjat klaga mycket på att det gör ont i fötterna av skorna så det måste inhandlas ett par nya. Så jag hoppas att vi hinner arbeta upp värmen här innan Lucas ska hämtas så vi kan pysa in direkt då.

Nu ska jag ta och lägga på i lite pannor igen, sen får jag nog sätta mig framför en fläkt så jag tinar upp lite.
Påbylsad massor av kläder men inte fasen hjälper det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0