Stan

Det blev en heldag i stan, inte riktigt vad jag hade tänkt men tiden sprang iväg. Så jag hann ju inte med det jag skulle här hemma, kom ju regn under dagen också. Men får hoppas att det är uppehåll imorron så det hinner torka upp lite i gräset så jag kan klippa det. Finns ju annat att göra också visserligen, man vet knappt var man ska börja.

Men ialla fall, det blev en snabbis till Hjärta till hjärta, hittade dock inget..
Sen var det bara att beta av affärerna efter varandra, mekonomen, sagoland, toys´r´us, ikano och maxi mm..
Var ju inte ensamma direkt och fattigare kom vi hem men med mkt påsar
Allt klart inför skolstarten också vad jag kan komma på ialla fall..

Lite av vad som fick följa med hem idag..


Tidigt men kom hem med ett par fodrade kängor till Lucas från H&M.
Och så lite strumpor till Lucas denna gång.

Nya fruklådor från Toys och Sagoland. Köpte hem en extra till Lucas
som var på rea.. Men vilken Lucas själv valt är kanske inte så svårt att
lista ut ;) Tut tut :D

64:- för alla tre på Cubus-rean..

Varsin tröja från KappAhl, "tvungen" att använda rabattkuponger ju ;)
Och så en gympapåse till Liam..

Sen blev det några begagnade spel till PS2 från Game, lite pennor osv från Bokia, Chuggingtonfilm från Åhlens, lite grejer från Djurkompaniet,  blommor och annat smått och gott från Maxi..
Tog oss lite mat på fd Linds också.
Ja vi kom inte hem utan några påsar ialla fall ;)
Men så skönt att komma hem och sätta sig ned och bara ta det lugnt!
Blev Bolibompa och lördagsmys direkt när vi kom hem.

Verkar som att vi får forden såld snart också, imorron eller början av veckan, beroende på när han fick tillbaka bilkärran tror jag det var. 
Hoppas på att han ska hämta passaterna hör av sig nu i helgen också som han sa att han skulle så vi blir av med dem också. Massor som har ringt idag så några har nog ringt på bussen också. Ringt på Audin också så vi får väl se vad som försvinner från den.
Ska bli skönt att bli av med lite. Står liiite många bilar häruppe just nu ;)

Snart dags för film här, blir Grown Ups idag. Ska väl synda några godisbitar också, hållt mig borta i två veckor nu från det så jag lär inte kunna sätta i mig speciellt många bitar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket fint du hade hittat!:)

2010-08-21 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0