Lördag

Har sovit uselt inatt, det blev inte mycket sömn alls så jag är en aningen seg.
Men det är bara att hålla igång :)
Grabbarna tar ju inga sovmorrnar direkt, kl 7 var de uppe imorse. Skönt nog så kan man ligga och dra sig lite för de går ned och parkerar sig i soffan framför tv:n ;)
Höll på att bli getingstucken imorse när jag skulle ta på mig kläderna. Har dem hänger inne på toaletten och när jag tagit på mig linnet så känner jag nåt krypa och skakar till på det och ut ramlar en geting. Så det var bara tur att jag inte blev stucken, hade ju varit en bra början på morronen, eller not..

Har fått i oss frukost så nu är det dags att göra oss iordning så vi kommer iväg till stan nån gång och kommer hem i skaplig tid. Lär ju inte vara ensamma för jag skulle tro att det är fler som är iväg och handlar inför skolstarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0