Eclipse

Ja nu har vi sett den tredje filmen i Twilight-sagan. Filmerna är ju så bra och den här var faktiskt lite bättre än de två tidigare för det hände lite mera i den.

Liam hade skoj på discot och han hade handlat upp alla pengarna han hade med sig :) på godis :D
Men jag vet att flera hade gjort samma sak :D Så jag frågade om de bara hade ätit godis men nää de hade hunnit dansa lite också :)

Blev lite stressigt här hemma, för ca en kvart innan Liam skulle hämta så ringde grannen som bor närmast, sommargästen, och Tösen hade fått tre kattungar hos dem. När vet vi inte riktigt för de kom inte förrän idag men hon hade inte fått dem i söndags när de åkte hem ialla fall. Men jag skulle tro att de är födda nån gång mellan tis-tors för de är inte dagsfärska så att säga. Och hon har tagit hand om dem denna gång så jag hoppas att hon fortsätter med det. De är superfina, en gråspräcklig, en sköldpaddsfärgad och så en rödvit. Fixar bilder på dem tills imorron.

Måste leta reda på laglappar imorron också för Liam har lyckats ha sönder sina byxor, redan. Första dan han hade dem på sig, visserligen begagnade men inte ens slitna, och så ramlar han på asfalten i skolan och gör ett hål i dem. Hans stackars knä har ett stort sår också så det fick vi tvätta rent när han kom hem för det hade de inte gjort?! Man tycker ju att nån lärare hade haft tid att göra det för det var inte speciellt fint. Ramlar man så man gör ett stort hål i byxorna vid knäet så kvaddar man ju rätt ordentligt.

Nu väntar sängen, mycket som ska göras imorron. Ska till en kompis först i stan och fixa en tvättmaskin, sen till Motala för att kolla på nåt, sen till Skeda och kolla på nåt och sen till Djurmagazinet där det är hundens dag.
Hoppas på att det inte blir allt för stressigt. Men grabbarna ser fram emot morrondagen, Lucas har tjatat hela dan.

Och jag måste säga att det ska bli skönt att sova längre än till 6 imorron bitti! För grabbarna sover förhoppningsvis längre än så för jag har ju fått väcka dem i veckan. Men bara för det ska de väl vakna tidigt.
Men hoppas kan man ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0