Sol och blåst

Idag hade det varit hur skönt som helst ute, om det inte hade blåst! 
Men vi trotsade blåsten och höll oss ute i stort sett hela dagen vilket ledde till att vi fick en hel del gjort :) 
Skulle ha hunnit börjat gräva om i ena rabatten men orken hittades inte riktigt dit när jag väl kom på det ;) 
                                                  Minsta lilla charmtrollet <3 

Idag är det lugnt i kaninburen. Har inte sett nåt tjafs och inga fler sår. Jätten är inte speciellt hanterad innan då det är en dam som föder upp dem och vi tänkte när hon sa det att hon kommer säkert bli svår att ta i den stora buren osv. Men icke, hon är nyfiken och lätt att plocka upp. 
Pärla är lika nyfiken hon och de springer kring fötterna på en stundvis och klättrar på skorna. Och sätter man sig därinne så börjar de klättra på en. 
Pii är lite mer cool av sig, typ "kom och klappa mig då om ni vill det, men jag tänker då inte gå hela den där vägen till er" ;) 
Men sen när hon väl är uppe så njuter hon. 

 
Inte så svårt att lista ut vems idé med solcellslampor i buren är ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ingen anning din kanske ? Snyggt är det iallafall :)

Svar: Inte jag som är lysgalen 😉
Maria

2015-06-07 @ 22:19:48
Postat av: Jens

Gör en Anna :P var bara jag :)

Svar: 😁
Maria

2015-06-07 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0