My och Daniels bröllop

I lördags var det äntligen dags för My och Daniels bröllop ❤️

Vi har varit så nyfikna på klänningen osv.

My är en av mina vänner som jag följt den jag var gravid med Leon. Vi hängde i samma novembermammagrupp på Facebook och eftersom vi bor relativt nära varann så är vi fyra stycken som har träffats en del. Så i fyra år har vi känt varandra och det är jag så glad över ❤️ även för våra vänner Pixie och Elin ❤️ 

Barnen lämnades hos farmor där de skulle sova över. Eller ja, Liam stannade hemma och Idun följde med oss. 

Och bröllopet var underbart! ❤️ 
Brudparet var så fina! 
Och festen var supertrevlig och rolig. 

Den supergoda tårtan som My gjort själv. Hon pluggar till förskolelärare men skulle lätt kunna satsa på konditor också 😘


Idun höll igång hela kvällen. Hon sov 20 min på hela dagen, i bilen på väg till svärföräldrarna. Men humöret var det inget fel på.  Men hon somnade snabbt o bilen hem senare på kvällen, lämnade festen strax efter halv 12.


Så glad att vi fick vara med och dela den här dagen med er! ❤️

Fler bilder bjuder jag på en annan dag då de ligger på systemkameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0