Fartfylld dag

Ja det blev den för min del iallafall. Gav mig iväg tidigt till stan för att hinna med en del ärenden. Blev många affärer att yra runt till men lyckades hitta det jag skulle ha. Sen var det bara snabbt hem och vända för att hämta Leon som hade klipptid i Åtvid och samtidigt hämta Liam från skolan.



Lite snabbhandling efter att han var klar och sen var det bara att skynda sig hem.

Jens, Liam och Lucas åkte iväg direkt, Liams klass har hållt i ett Halloweendisco ikväll. Lucas kom hem här vid halv 8 då discot för lågstadiet var slut. Så de hade en halvtimme på sig att städa så då kunde Jens köra hem honom. Nu slutade discot helt vid 22 så de är väl hemma om ett tag. Eller ja, de måste vara ute till 23 när det larmas 😁 
Och det har tydligen gått bra. Massor av barn och de hade köpt in massor av dricka och godis men det tog slut så de fick åka till Ica och hämta mera. Spökvandringen var populär också. 
Så det verkar bli en bra slant till klasskassan. 

Ska väl slökolla lite på tvn innan sängen väntar. En stor dag imorron väntar för min lillasyster ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0