Utefix

Den här veckan har bestått av att fixa mycket ute. I tisdags fick vi iväg ett lass till tippen. Och i fredags kväll röjde vi på ordentligt och fick ihop två lass till tippen som Jens och Liam åkte med igår förmiddag innan Jens började jobba. 


Sen fortsatte jag och barnen under eftermiddan att fixa. Och så fick kaninburens utedel en rengörning. 
Hon är ju så nyfiken så hon ska ju vara med på allt. 

Och hon fick in lite grenar av sälg när det var färdigstädat, det var smaskens. Hon högg in direkt. 


Sen tog min energi slut, märks att järnvärdet fortfarande är väldigt lågt. Irriterande när man vill så mycket.. Att antingen mår jag dåligt av utmattningen så att jag inte får nåt gjort eller så blir jag förbenat trött så jag blir yr osv pga järnvärdet så att jag måste sätta mig och ta det lugnt. 

Idag är iallafall tanken att vi ska fortsätta röja ute ett tag eftersom Jens är ledig och så det vanliga med städ och tvätt såklart.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0