Tisdag

Idag har det ägnats åt städ och tvätt, önskar bara att energin fanns till mera innan kroppen säger ifrån. 
Sen var det ju det där med att bygga upp stressen inombords. 
Idag blev det så pass att det bara snurrade och jag trodde att jag skulle tuppa av. Önskar så att man inte hade hamnat här, att man hade mått bra och haft samma ork och energi som tidigare. Att komma tillbaka är ju inte det enklaste. Och jag vet att jag har alldeles för höga krav på mig själv men att sänka dom är inte det enklaste och framför allt inte när Jens och jag ser helt olika på saker och ting. 
Får väl bara hoppas att jag hittar nån balans snart. 

Isen som har befunnit sig i heela trädgården har äntligen börjat ge med sig. Varit spännande varje gång man ska till bilen, om man ska bryta ett ben, en arm eller så.. Har inte kunnat vara ute nånting med barnen för det har inte funnits nånstans som de har kunnat gå på, 

Idun fick sitta med vid frukosten och vad är bättre än att sitta på bordet och ha stenkoll på allt. 
Love lyckas då äta med hela ansiktet när han äter yoghurt. 


Städ och tvätt var det, fyllt på lite i försäljningslådan också med kläder. Måste bara ta tag i att få iväg det också, om jag inte ska lämna in det till barnloppisen i april. Finns mer kläder att rensa ur. 
Och längre fram ska Liam och hans klass ha loppis också så jag ska väl plocka reda på lite grejer tills dess. 
Som sagt, förra året blev ju inget rensarår eftersom jag blev gravid så jag får köra på det i år istället och rensa järnet. 

Mysigt sa Leon och släpade in babysittern till Idun och la sig i den själv :) 

En liten fröken förresten som nog kommer att rata napp ändå. Hon tar den visserligen ibland men det är inte ofta. Däremot har hon börjat att ta tummen de senaste dagarna. Så ja, det kanske blir en tumtjej istället. 
Mamman hade hellre sett att hon hade tagit napp, lite enklare att sluta med än napp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0