Rensning

Idag har det varit tvätt och städ på schemat. Och så har jag rensat i Leons klädlådor. Även Iduns, så nu åkte hennes kläder i 56 ner i backen och strl 62 fick flytta in i byrån. 


Lite jobbigt att plocka undan de små kläderna.

Nu har jag "bara" de andras lådor kvar att rensa också 🙈


I år ska för övrigt bli ett ordentligt rensarår. Sa jag om förra året också men då flyttade ju Idun in i magen. Så nu får jag satsa på i år istället. 

TVn är mer intressant än leksakerna
Någon som blängde lite över att babygymmet var upptaget och han fick lägga sig bredvid.
Myyys!
Fick upp burken som jag fick i julklapp av Jampa idag och så ljuslyktan vi beställde från Ulrik. Det tog iallafall en liten stund innan barnen upptäckte godiset. Men än så länge ligger det kvar iallafall 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0