Barnloppis och jultidningar

Var riktigt skönt att sova i sin egen säng inatt! 

Behöver lite annat att tänka på än att bebisen är envis ;) 
Så idag blev det en jultidningsrunda och så en sväng till barnloppisen i Landeryd. 
Lyckades hitta lite kläder och några grejer på loppisen. Var ju inte där när de öppnade eftersom jag inte ville stressa iväg på morronen så hade vi varit där tidigare hade jag kanske hittat mera. 
Men jag ser mest fram emot Ugglans barnloppis i Linghem som är om ett par veckor. Där brukar jag fynda loss en hel del! 

Jultidningsrundan gick lite sisådär idag, många som inte var hemma men det hade vi inte räknat med heller eftersom det är Östgötadagarna nu så folk är iväg på det istället. 
Men han lyckades få en del sålt iallafall. Imorron får det bli en ny runda och hoppas att lite fler är hemma. 

Haft en lugn kväll och nu är det dags att styra mot sängen och försöka få lite sömn. 
Man vet ju aldrig när det kan hända nåt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0