Julstök

Igår hängde jag och lillskrotan på stan tillsammans med Elin, My och Milton. En välbehövlig paus från allt för min del. Är så glad att jag har mina fina tjejer 💜
Lyckades fynda några julklappar till också.

Nog för att den där pausen innebär att jag har kvar saker att göra när jag kommer hem och den energi jag hade för dagen var redan slut när jag kom hem.
Men tidig middag skulle göras då grabbarna skulle iväg och köra Mini-z när banorna öppnade.

Idag kör jag på julstök. Idun har äntligen somnat efter att ha velat vara i famnen under morronen. Känns i armen nu vill jag lova.

Har gått igenom de julklapparna som är inköpta och har nog koll på vad som saknas nu tror jag. Inväntar ju lite paket på posten också med klappar i.

Nä nu när skrutt sover är det dags stt sätta igång med städningen. Fönster ska putsas, gardiner strykas och så ska stakar och julstjärnor letas fram och testas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0