Utedag

En utedag fick det bli idag. Kroppen har inte riktigt varit med mig så har inte kunnat göra så mycket. Men barnen älskar ju att vara ute så det är bäst att passa på så länge vädret håller i sig.

Det varieras med att hoppa studsmatta till att gräva till att åka nedför med bobbycar alt trehjuling till att gräva. Mamma, pappa, barn leks en del också.    
Till Loves lycka fick han åka lite traktor med pappa idag också.

Leon hjälpte mig att fixa grönt till kaninerna. 

Leon fick en stund själv på stora studsmattan, han visste inte riktigt vad han skulle göra. De andra brukar rulla bollar till honom men nu var det ju bara han där. Så han satt mest still och ropade på de andra. 

Galet trött i kroppen och ont i fogarna men lyckades svänga ihop potatismos och köttbullar till middag iaf. Hade Lucas till hjälp med att rulla dom. Strykande åtgång sen vid matbordet som vanligt. 

Dags att ladda batterierna och hoppas att jag kan få lite gjort imorron. Ligger lite efter nu ju och jag har planer jag vill hinna med ju.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0