Ont...

Inte så mycket som blivit gjort idag, dock tycker kroppen att det blivit för mycket... 
Har riktigt ont nu, hoppas på att det lugnar ned sig så det inte behöver bli en tur till förlossningen för koll. Men å andra sidan har jag varit igång mer igår och idag än på ett par veckor. Bebis är det full fart på iallafall. 

Varit och handlat och så fixat lite här hemma. 
Tortillas till middag idag så det var ju snabbt och smidigt. 

Skulle ju åkt på kalas imorron för att fira sötnöten Saga. Håller oss dock därifrån då vi är lite förkylda ännu och Lucas hosta inte riktigt gett med sig.  
Som jag/vi har längtat efter dom, så dröjer det ännu längre tills vi ses. 

Liam lyckades skada sig på friluftsdagen idag, han var iväg till skolsköterskan och han ska till läkare i början av veckan om han inte kan röra fingrarna ordentligt tills dess. I nuläget kan han bara böja dom en bit. 

Slängde ihop en smörgåstårta nu ikväll som ska få stå och gotta till sig tills imorron. Elsa tyckte det var lite dåligt med garnering på men jag lovade att det blev mer imorron 😉

Lovade barnen att hitta på en annan grej imorron eftersom vi inte kunde åka på kalaset. Men vi får väl se hur det går med det onda för min del, vad det leder till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0