Invirad i lakan?

Suttit nu ikväll och kollat efter mammaklänningar, verkar omöjligt att hitta några som man vill ha. Lär ju behövas om sommaren ska bli typ som nu. Vill ju inte köpa så mycket mammakläder heller. 
Får väl sätta mig och kika lite imorron igen, låter ungefär som att det skulle dyka upp några nya tills dess 😛  
Får väl kolla på vanliga också men då behöver man ju nästan testa för att se så magen får plats. 
Får väl bli att vira in sig i ett lakan annars...

Annars idag så har Elsa och Love varit på förskolan. Lucas har varit hemma idag också men mått bättre så förhoppningsvis kan han gå imorron. Var och hämtade hans läxor idag så han gjorde alltihop under eftermiddan. 

Leon och jag har spenderat tid ute, försökt hålla honom i skuggan så mycket som det gått. Under eftermiddan försvann ju solen så då blev det ju lättare. 
Efter middan begav sig alla ut, fixade i trädgården osv. Eller ja, yr  jag kollade på 😉
Var inte lätt att få in de små för att tvätta av sig och gå och lägga sig! Men jag förstår dom för det var riktigt skönt ute. 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0