Njuta av solen

Det passade vi på att göra idag. 
Ska ju vara lite hattigt med vädret  ett tag enligt smhi. 

Elsa tog sin cykel, hjälm och sin väska med rosa ryktsaker och sa "jag åker och fixar Bollen, jag kommer snart tillbaka". 😁 
Dock så kommer hon ju inte så långt. 

Hatt som hatt, samma färg 😉

Undrar när han ska tröttna.. 
Idag började han köra runt 8.30 och har kört i stort sett hela dan och kvällen! 

Var och hämtade ett leksakskök nu ikväll som barnen ska ha i lekstugan. Behöver få in lite mer grejer till dom där. Ska bara bestämma mig för vad väggarna ska målas i invändigt också. Så får grabbarna ta ta i utsidan sen. 

Lite mer odling i landet har vi hunnit med också och flyttat om lite med drivbänkarna. Se när vi hinner få upp lite flera. 

Bäst att få sig lite sömn nu, se om kroppen vill vara mer samarbetsvillig imorron så jag får lite mer gjort. 
Lucas ska iväg på två kalas imorron, med bara en halvtimme mellan dom så han får kalasa för fullt imorron. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0