Växlande..

Kan man milt säga att vädret har varit idag, ena stunden regn och i andra solsken.
Och så har det hållt på hela dan.
Barnen har kommit in mellan skurarna som vanligt.

Efter att vi kom hem från stan så skjutsade jag Liam till tjejen och så passade jag på att handla lite.
Ett helsicke att handla själv när man ska köra kundvagnen med den där jädra foglossningen. Men jag tog mig runt i båda affärerna och hem ;)

Lite sen lunch när jag kom hem och sen har det pysslats både med det ena och det andra.

Var ute och kollade i trädgårdslandet och nu har jordgubbarna börjat mogna. Hann dock bara ta med dessa in för en del åkte direkt in i munnen på barnen. Men finns ett gäng till som är klara om nån dag, är en sort som blir klar lite senare så till midsommar behöver vi aldrig förvänta oss att ha egna gubbar.

Efter middan ville barnen åka fyrhjuling igen. Ett himla tjat om det numera ;)
De var ute i skogen och körde tidigare och det var ju superkul såklart när det skumpade lite.
Nackdelen är väl att Lucas inte kommer fram så bra överallt med sin :D

Leon fick ta en liten tur innan läggdags, lycka!
Och ja, hjälm var på när de åkte.



Soffläge som gäller nu ett tag till, ladda inför bm-besök imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0