Tandhygienisten och kompisträff

Idag var en dag som jag längtat efter. Att få åka iväg och träffa kompisarna! Var superlänge sen tyvärr.

Imorse när Elsa kom in så petade hon på mig och sa lite besviket "mamma, det ligger ingen bebis där". Hon syftade på bredvid mig i sängen då vi igår pratade om att när bebisen kommer så måste bebisen ligga närmast mig. Hon kollade för säkerhets skull i spjälsängen också om det fanns nån bebis där 😃

Så medans Jens tog Liam och Elsa till tandhygienisten i Rimforsa på eftermiddan, ja Love fick han ta med också 😉 så styrde jag och Leon mot stan.

Mötte upp My med Dessi och Elin med Dogge på parkeringen och så knallade vi hem till Pixie och Nezzie. Tog ett tag i vanlig ordning innan Leon kom igång att leka ordentligt, våran blyger.
Nezzie fick en lillebror för ca 2 veckor sen, underbart söt! Och ja, det är väl tur att det inte är långt kvar tills vi har en egen liten plutt.
Leon tittade nyfiket på honom men vågade inte riktigt gå fram och kolla på nära håll.
Efter en massa bus och fika så knallade vi ut till bilen för att styra hemåt. Måste säga att det var ett klokt val att ta volvon som är automat då fogarna inte alls var glada över att jag körde alls.

Man blir trött av att busa med kompisarna💜

Väl hemma blev det att sätta sig vid middagsbordet då Jens hade fixat maten.

Barnen hann vara ute och leka lite i blåsten efter middan innan det var läggdags.

Hos tandhygienisten gick det bra för övrigt. De hade en halvtimme var inbokad men de var klara på 20 min båda två.

Bäst att komma i säng nu, imorron ska Lucas iväg till Edwin och så är det dags för bm-besök. Ska bli intressant att se vad värdena ligger på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0