Smärtstillande och sömn...

Barnmorskan ringde imorse också och hon hade konsulterat läkaren och jag hade fått recept utskrivet..
På morfin...
Var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Vi var inne på Lergigan för att se om jag kunde få sova.
Läkaren hade skrivit ut 10 mg Oxynorm, för att jag skulle få sova och pga det onda.
Känns inte så jättelockande att ta måste jag säga även om det förmodligen är okej iom att hon har skrivit ut det.
Har inte varit och hämtat ut något idag, måste fundera lite.
Nog för att jag vill få lite sömn innan det är dags men tycker det är lite väl starka grejer.

Skulle ta det under en vecka och sen sluta med det men så mycket lär jag inte ta om jag nu bestämmer mig för att ta nåt. Utan det skulle i så fall bli en engångsföreteelse och då känns det inte så värt det att hämta ut det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0