Seegt

Inte blev det nån mysfika med tjejerna idag inte :( 
Vaknade med förvärkar och ont imorse, dock inga förhoppningar om att det tänker eskalera och komma igång. 
Skapligt trött också efter att ha haft Elsa liggandes på mig större delen av natten och Lucas som sprungit ut och in i sovrummet för att han inte har kunnat sova. Han kunde inte sova i sitt rum för att det lät ute, sen kunde han inte somna inne i tv-rummet heller. Tror han var inne 5-6 ggr och när kl var 6 gav han upp. 

Förvärkarna har hållt i men det är långt mellan dem ibland, tätare ibland. Värker dock bak i ryggen så jag hoppas att det sker nånting iallafall åt rätt håll. Lär vi ju märka hos bm imorron för jag är rätt säker på att det besöket kommer att bli av. Att det ska vara så himla seg väntan så här mot slutet! 

Så en lugn dag för min del idag, ska ta tag i alla blommorna senare bara. 
Ingen tid att passa idag för att hämta Liam heller, han skulle hem till "en kompis" efter skolan ;) 
Till slut kom det fram att det var nya tjejen han skulle till. 
Så vi får väl se när han ska hem. 

Själv får jag väl fortsätta vila lite nu ett tag till. Håller på och kikar efter en bärsjal också, lite sugen på att testa det den här gången. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0