Nya frillor

Liam hade inte riktigt bestämt sig för vilken frisyr han skulle ha innan vi åkte. Han gillar ju längd på håret och hade väl nån idé men det tyckte inte Jackson att det var nån bra idé. Dels för att det inte passade hans ansiktsform osv. Han visade lite olika alternativ och tillslut blev resultatet såhär.

Han hade ju velat ha lite längre i nacken men han fick behålla sin lugg iallafall.
Och det växer ju ut igen som tur är ;) Jag tycker det blev snyggt.

Lucas hade bestämt sig redan innan att han skulle ha samma frisyr som sist men att det skule bli en blixt denna gång istället.
Jackson berättade att han hade valt oss som vinnare i tävlingen då vi hade så många barn och att vi hade varit där så många gånger innan och klippt oss. Så han tyckte vi var värda det. Det tackar man ju inte nej till.
Ska boka tid till mig själv sen när bebisen är ute, alldeles för länge sen jag klippte mig så det behövs.
Frågan är om jag vågar släppa Jackson lös på håret :P
Han har så många idéer. Lite skillnad mot Rita som hade salongen där tidigare, där fick man aldrig några förslag eller så. På så sätt är det mycket bättre med Jackson där.

Hade en riktig skummis i badkaret ikväll.

Första skoldagen imorron efter sommarlovet, Liam kom upp imorse och undrade om vi inte hade glömt nåt. Han fick för sig att de började idag och att vi hade glömt att ställa klockorna :)
Får väl se om han vaknar i tid imorron. Lucas lär vi väl få släpa upp, han som börjat sova länge nu de senaste två veckorna.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0