Fynda

Sovmorron till 9 för alla i familjen utom jag då.. Sover bara korta stunder så det räknas nog inte som sovmorron.
Men sen började de vakna en efter en.

Efter frukost fick det bli en biltur för att hämta upp lite grejer vi fyndat, bla lite grejer till de små, ett skrivbord till Lucas och blöjor till bebisen. Älskar loppissidor 😁

Dock får det nog bli köpstopp nu för jag har hur mycket som helst att sälja själv, framför allt kläder. Ska bara komma på hur jag vill bli av med det. Lämna in till butik, stå på loppis, sälja via loppissidor eller vad man ska göra. Skulle kunna rensa upp i samlingssalen och fylla den sen med en massa loppissaker. Kanske man skulle satsa på till nästa sommar.
Får försöka sälja av en del innan det är dags att gå på alla barnloppisarna som kommer i september och oktober.

Inte fått så mycket gjort som jag hade velat idag. Men får väl försöka hinna med lite imorron innan vi ska iväg åt olika håll.

Elsa och hennes docka delade täcke med mig inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0