Dessa förvärkar...

Jag hoppas innerligt att dessa kraftiga förvärkar gör nån nytta och inte bara pinas.
Hade rejäla imorse, lugnade sig efter ett tag men har sen haft svagare under hela dagen.
Och nu ikväll fick jag rejäla igen, så man bara känner för att krypa ihop för att de gör ont.
Men som sagt, jag hoppas de gör nytta.

Idag blev det att samla ihop en del till tippen och ta en runda dit. Bilen är ju rymlig så man får in en hel del i den.
Så första vändan är avklarad iallafall, lär bli ett gäng till. Liams släp är ju påfyllt med en del också så det får de ta och köra bort med nån dag.
Blivit lite städat och tvättat idag också. I helgen är tanken en storstädning, får väl se hur det går.
Får jaga Jens med blåslampa, städa är ju inte hans starka sida om man säger så.
Och själv kan jag inte göra så mycket innan kroppen skriker stopp.

Sen var det ju det där med att ta tag i att packa väskorna, eller ja bebisens väska är i stort sett klar men min egen har jag inte ens börjat med. Slutar väl med att vi får slänga ner lite i all hast när det är dags att åka in.
Har sagt till bebisen nu att hxn har till onsdag på sig att komma ut, vore skönt om hxn kikade ut innan skolan började ju så man slipper tänka på allt det.
Liam har ju fått godkänt av rektorn, pratade med henne innan sommarlovet, att få ha mobilen på under lektionerna så vi kan få tag i honom om det sätter igång när de är i skolan. Att ringa arbetslaget som sen ska leta reda på honom innan man får prata med honom tar ju sin lilla tid.
Men som sagt, jag hoppas att bebis kommer innan skolan börjar eller att den siktar in sig på en helg, dock inte den 27:e när rallyt går här ;)

Bäst att pallra sig i säng. Liam ska iväg imorron på fisketävling, han bokar upp sina lördagar han :)
Imorron fisketävling i Åtvidaberg och den 21:e vill han köra Svinstasjön runt med cykel.
Så det får vi väl hoppas att han kommer iväg på också. Måste bara fixa hans cykel en aning med bromsar, hans bmx har ju inga såna. Har tjatat i evigheter på att han ska sätta dit men då blir det ju ingen riktigt bmx....
Men nu går det tydligen bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0