Söndag

Då var denna vecka slut också, eller ja om några timmar iallafall. 

Dagen har rullat på som vanligt. Tömde släpkärrna på ved och floade den i vedskjulet medans Jens lastade ett lass ved åt Robin. 
Sen var det dags att vila armen. Problemen med den blir visst bara värre. 
Förut har jag ju känt av lite då och då bara men nu blir det så fort jag använt den en liten stund och det är ju lite svårt att låta bli eftersom det är högerarmen. 
Känns ju fortfarande som ett stort gupp i armen och när jag varit igång ett tag så svullnar armen upp. Och använder jag den väldigt mycket så strålar smärtan ända ut i fingertopparna och hela armen värker.. 
Men enligt läkaren jag var hos i juli så var det ju ingen spricka, kunde hon tydligen säga genom att bara känna lite, och om det inte blev bättre så skulle jag vända mig till sjukgymnasten. Så jag får väl ringa och prata med dom och se vad de säger. 

Hunnit med lite annat idag också, tvätthögen har minskat något iallafall :) 
"Dagisvagnen" är iordninggjord, tvättat klädseln, så nu är den klar att följa med till förskolan på tisdag. 
Love "läste" en bok för Leon medans jag fixade middan idag. 
Får hoppas att Leon förstod mer än vad jag gjorde ;) 

Börjar bli dags att krypa ned i sängen och försöka få sig lite sömn. Blivit lite dåligt med den varan under helgen. 
Mellan fredag och lördag hade Elsa ont i ena örat och var ledsen så då låg hon och jag vakna större delen av natten. 
Och inatt så har jag vaknat till och från hela tiden, varför vette sjutton. 
Så inatt hoppas jag på att få sova hela natten. 

Se vad morrondagen bjuder på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0